Interview med Mens Physique Atlet – Anders Holm

Vejen til Newcomers 2015

Stats:

Navn: Anders Holm
Alder: 32
Højde: 1.85
Instagram: @a_holm_

Jeg startede styrketræningen for mange år siden da jeg har spillet basketball på topplan og styrketræningen var en del af specielt offseasonen.

Introduktion:

Jeg arbejder som håndværker( ventilationstekniker) til daglig og bruger tiden på træning, familie, kæreste og vores hund, hvor vi bor i Risskov.

Hvad fik dig til at begynde med styrketræning?Capture

Jeg startede styrketræningen for mange år siden da jeg har spillet basketball på topplan og styrketræningen var en del af specielt offseasonen. Men ellers er bodybuilding noget jeg har dyrket de sidste 2 år 100% for mig er det mit frirum og der hvor jeg kan koble helt fra i hovedet. Elsker alt ved livsstilen. Både off og on season
Der er self en masse idoler og den største er og bliver Arnold. Men er ret fascineret af Kai Greens måde at gribe tingene an på. Da jeg selv stiller op i Mens Physique er der self mange i den kategori som motivere mig til at blive bedre og større og at alle mine træninger bliver udført til max Fyre som Ryan Terry, Jeremy Buendia og Sadik Hadzovic er blandt dem jeg ser op til.

Hvilken klasse stiller du op i og hvorfor?

Jeg stiller selv op i Mens Physique +178. Det er den klasse som jeg synes er pænest og det look, som der stiles efter i den klasse er lige mig. Så den bliver det nok altid for mig. Dog skal der meget mere masse på drengen.

Hvordan ser en typisk træningsuge?11652123_10153446986622682_197967656_n

En typisk træningsuge pt ser ca sådan ud.
4 split.
Dag 1: Torso
Dag 2: Ben
Dag 3: Arme
Dag 4: support øvelser samt mave

Programmerne ændres ca hver 4 uge her under diæten.
Derudover har jeg hver dag 40 min powerwalk elevation:4 speed:7

Får 6 måltider om dagen
1: rødt kød/grønt og mandler
2: kylling/oksekød med grøntsager og smør
3: kylling/oksekød med grøntsager og smør
4: kylling/oksekød med grøntsager og smør
5: kylling/oksekød med grøntsager 1 avocado og sødekartofler
6: kylling/oksekød med grøntsager 1/2 avocado og sødekartofler
Sådan ser min diæt kostplan ud pt.

Hvilke kosttilskud bruger du i din hverdag?

Jeg tager PurePharma‘s fiskeolie Omega3, M3 (Zink & Magnesium) og D3 (D-vitamin), for at jeg opnår mine daglig behov, som ligger noget højere med min træningsmængde.

Af andre tilskud bruger jeg til daglig:

Bodylab Proteinpulver
Bodylab Kreatin

Derudover tager jeg 30 minutter inden træning enten koffeinpiller eller preworkout og 4 x L-Carnitine tabs lige inden træning.

Håber i alle får lydt til at følge med i vejen mod Newcomers 15 evt på instagram a_holm_ eller self via min sponser her og i er velkomne til at stille spørgsmål osv hvis det skulle forekomme.


Rigtig god træning derude.

Form billeder

11655597_10153446986042682_480985406_n

11651340_10153446985987682_1190196049_n

 

Capture